Home » » corat-coret hujung Tahun 2011

corat-coret hujung Tahun 2011

Written By Siti Rozita Othman on Selasa, 22 November 2011 | 5:38 PTG

EXAM AKHIR TAHUN


Tiap kali anak2 ade exam , pasti ibubapa akan risau macam saya kan.
buat sembahyang hajat, berdoa dan puasa sunat....




                                                             sudah lelap




Bila dapat surat bagitahu ibubapa kena hadir Sekolah untk sain buku rekod, hati saya dah mula berdebar2..rasa mcm anak amik exam upsr pula,
semuanye berjalan dgn lancar...Damia pun tak banyak kerenahnye..Alhamdulillah.Terima kasih juga pada adik ipar (muhammad Zuhairi) tolong sainkan buku rekod alia...nak kene pergi 2 kelas...jd sorang satulah yer...cepat sikit sudahnye..








                                                        tahniah dapat kekalkan no 1





Alhamdulillah alisa dapat no 1 dr exam awal tahun hingga Akhir tahun.kakaknye aliya dapat no 8..turun naik..tak pe yg penting  peratusnye cantik.nanti ummi dan ayah fikirkan apa nak bagi ye..sibuk sangat ayahnye..sabtu ahad pun keje juga.


sementara keluarga mertua ade kat rumah ni , mak ngah dan pakteh dah bawa dorang jalan2.....




Terima kasih mak ngah dan pak teh...bawa aliya dan alisa jalan2 dan belanja KFC




                                                             bukan main seronok lg ye




Sudah bermula cuti sekolah...lom terfikir lg nak ke mana bawa anak jalan2.tapi dah belikan buku2 latihan.itu yang penting.
Anak2 bersekolah di Sek rendah Arab JAIM.lebih agama lah sikit.yg bestnye anak2 diajar menghafal surah2 pendek dan petang dah tak sekolah lg.jd petang boleh pergi mengaji Al quran dan aktiviti lain.tak lah terkejar2 sangat.
Alhamdulillah masa cuti sekolah ni...adik ipar baru balik bercuti .Dia belajar di mesir.selalunye...kalau nak exam mesti skype dengan pakteh nye...nak tanye mana yg tak faham...saya memang tak faham bahasa arab.sekarang pakteh dah ade ..senang sikit...nasib baik alia dah dapat buku teks...boleh belajar dulu.
Doa Ummi dan ayah agar anak2 ummi menjadi Hafizah yg kaya dengan ilmu serta berjaya kehidupan dunia dan akhirat.  amenn






                                                        ustaz yg paling baik dan penyabar

0 comments:

Catat Ulasan