Home » » Pesta Buku PWTC KL

Pesta Buku PWTC KL

Written By Siti Rozita Othman on Sabtu, 4 Februari 2012 | 3:00 PTG

Assalammulaikum.
Sudah menjadi kebiasaan suami akan membawa kami sekeluarga untuk membeli buku tiap-tiap tahun.Tahun lepas kami pergi ke pesta buku MITC Air Keroh saja, sebabnya masa tu saya baru lepas pantang , pergi juga bawa Damia yang masih kecil.seronokkan  tengok anak-anak suka membaca.Alhamdulillah tahun ni kami dapat pergi lagi ke PWTC.
 dah masuk kereta..tp suami nak beli lagi majalah solusi yg lama2,apalagi naik balik ke tapak espo..hihihi

 Damia nyenyak tidur.Alhamdulillah tak banyak meragam.

alisa buat gigi macam dalam gambar tu..hihihi lawak je

 borong sakan kat kedai telaga biru

 borong majalah solusi..dan jd member terus

 suami punya..

anak2 punya..buku latihan aje yang de.tak pe..awal tahun hari tu dah beli buku latihan.

walaupun kami semua penat tapi sangat seronok, bukan saja dapat jalan-jalan, tapi kami dapat juga mencari buku yang kami suka dan inginkan.

Salam Sayang
UMMI DAMIA ALIAH.

0 comments:

Catat Ulasan