Home » » seronoknya berpantang dengan vitamin shaklee..

seronoknya berpantang dengan vitamin shaklee..

Written By Siti Rozita Othman on Rabu, 5 Jun 2013 | 9:12 PTG

Assalammualaikum..

Hamboi tajuk tak menahan ..apalah yang seronok sangat tu ye.
Al-maklumlah, bila umur semakin meningkat ni.kene lah jaga lebih sikit lepas bersalin ni kan.Berurut , mandi air rebusan daun dan akar kayu  dan yang penting Vitamin tak tinggal..wajib makan.
Masa saya tulis entry ni , saya 24 hari dalam pantang..Alhamdulillah..bertenaga dan rasa sihat.Sangat berbeza dengan saya berpantang dulu.kiranya saya berpantang sendiri, suami yang jaga.Bila anak dah masuk 4 ni, dah boleh uruskan semuanya sendiri.suami saya cuti lama, jadi semua kerja termasuk masak dia yang uruskan. saya cuma uruskan anak kecik ni aje.kira beruntung saya bila suami banyak membantu.
  
Rezeki anak saya

Seronoknya bila dapat menyusukan anak ni kan.Teringat masa saya melahirkan anak sulong ,Aliah maisarah yg tak cukup bulan, (27 minggu) beratnya cuma 1.25 kg je. membesar di dalam akubator.bila beratnya 2 kg baru boleh bawa balik. sebulan juga dia kat hospital.Bila bawa dia balik rumah, saya mula kekok nak menyusukan dia, dengan keadaan dia masih kecil lagi dan lama susu badan pun tak de., sebabnya saya banyak bagi dia minum susu formula.Masa tu pun pengetahuan saya mengenai teknik penyusuan pun kurang.(tak membaca banyak info).Anak ke dua pun macam tu juga.
Bila lahirkan Damia Syafiyyah, saya bertekad nak susu kan dia.lagi pulak masa tu suami baru beli laptop, bukan main seronok mencari info mengenai suplemen banyakan susu .Godek2 saya terjumpa entry mengenai vitamin shaklee.Dari situ saya kenal vitamin shaklee dan terus jatuh cinta dengannya.


ini set wajib saya makan setiap hari ketika berpantang

Bila saya makan vitamin shaklee ni..saya rasa badan bertenaga dan susu badan makin banyak.tiada lagi rasa kebas2 dan lenguh2 badan.Alhamdulillah..sekarang saya dapat menyusukan 2 org sekali anak2 saya.Damia syafiyyah dan Damia Husna. Hebatkan. Rezeki anak2 saya.

Inginkan vitamin shaklee untuk ibu menyusu, jangan malu2 hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa lagi menarik.anda pasti tidak kecewa.


Sebarang pertanyaan mengenai Vitamin Shaklee, anda boleh hubungi  

H/P   : 019 6550049 ~ Siti Rozita Othman
FB    : Ct Rozita Othman

Shaklee Independent Distributor : ID 866295

FB Page : Jom Hidup Sihat & Cantik
Pos Laju ke Seluruh Malaysia.
COD : Cheng,Bukit Rambai dan Tanjung Minyak Melaka.

Salam Sayang
UMMI DAMIA ALIAH



0 comments:

Catat Ulasan