Home » » Resepi pengikat kasih!!!...tambah sihat dan cantik..

Resepi pengikat kasih!!!...tambah sihat dan cantik..

Written By Siti Rozita Othman on Selasa, 7 Januari 2014 | 2:30 PTG


Assalammualaikum kawan2 semua

Kadang2 kita dah tak tau nak masak apa kan. nak masak ayam dah selalu sangat.budak2 sukalah.kita ni dah naik muak jadinya...

Apalagi tengok stok sardin ada 2 tin lagi..terus terfikir nak masak asam sardin.orang melaka lah katakan .memang tak lepas dengan masak asam.itu je yang senang dan sedap.dengan anak kecik ni memang fikir nak cepat siap je.sementara dia tidur boleh kita buat apa yang patut.

saya memang suka masak asam tambah kentang.jangan tinggal ikan masin atau cencaluk.memang pembuka selera.ikan tengiri jeruk ni adik bagi.dia beli di sabah.memang sedap rasanya.tak masin sangat.lemak je rasanya.saya tambah dengan cili,bawang dan asam limau..

fuhh..dah makan sedap2 ni..terus telan lecithin 3 biji.bagi buang balik lemak.tak nak simpan.kata nak sihat dan cantik kan.diet jangan lupa.

oklah cukup setakat ni saja saya cerita bab masakan ni.nanti kita sambung cerita lain pulak ye,

selamat menjamu selera ^_^

0 comments:

Catat Ulasan