Home » , » Omega Shaklee dah lah mahal. cepat habis pulak tu. geram betul !!!!

Omega Shaklee dah lah mahal. cepat habis pulak tu. geram betul !!!!

Written By Siti Rozita Othman on Rabu, 2 Julai 2014 | 7:26 PG

salam subuh yang indah. Alhamdulillah masuk 4 hari kita menjalani ibadah puasa. seronok sangat rasanya. mana tidaknya , tahun lepas husna kecik lagi. .tapi tahun ni dah nak pandai berjalan. mesti comel jalan kedek2 nanti.

sekarang  husna dah pandai berebut dengan damia. apa yang kakaknya buat. dia pun sama nak buat. macam dah kene buli gamaknya si damia. asik menjerit je.

Bila husna dah genap setahun saya bagi makan Omega Shaklee. kakaknya damia memang makanlah. sampai bersorokkan omega ni.
pernah terjadi dia buka 4 botol stok omega saya untuk dijual. .huaaaa. nasib baiklah kami memang gilakan omega ni. satu rumah makan omega. jadi tak risau lah kan.cepat je habisnya.

Tapi sejak hari tu lebih hati2 . tak nak perkara sama berulang. Saya letakkan omega di rak paling tinggi. selamat dari budak kecik ni.
muka minta omega shaklee
kenapa saya suka bagi anak2 saya makan omega shaklee. mestilah untuk perkembangan otak dia kan. tetapi selain itu bagus untuk mencairkan kahak.

perasan tak Bila anak2 kita demam selesema dan batuk pasti akan ada kahak. tetapi anak2 kecil mana tau nak membuangnya. sudahnya dah nangis2 dan bila bernafas dengar bunyi kuat di dada. kesian kita tengokkan. tidur malam pun tak selesa.

sebab itulah saya bagi husna dan anak2 saya omega .Alhamdulillah sejak husna makan omega , jarang demam dan selesema yang berkahak ni.Dah tak pergi klinik tengah malam lagi.

kunyah sambil tersenyum
untuk kesihatan mereka saya sedia kan omega.  vit C Chew dan meal shakes untuk perkembangan otak dan keseluruhannya demi kesihatan mereka yang lebih baik.


kami akan sedaya upaya memberikan makanan terbaik untuk anak2 kami
. kesihatan tidak boleh dibeli tetapi kita mampu mencegahnya..
saya pasti anda pun ingin begitu juga untuk anak2 seisi keluarga. sila hubungi saya untuk keterangan lanjut.

set cerdik

untuk info dan pesanan
019 6550049 Siti Rozita Bte Othman
Fb CT Rozita Othman
SID melaka serta seluruh malaysia dan Indonesia.

salam sayang
UMMI DAMIA ALIAH

0 comments:

Catat Ulasan