Home » , , » Terubat rindu bila berbuka bersama ibuabah dan vitamin shaklee

Terubat rindu bila berbuka bersama ibuabah dan vitamin shaklee

Written By Siti Rozita Othman on Ahad, 6 Julai 2014 | 2:30 PG

Assalammualaikum rakan blog saya sekalian .
Seronok nak kongsikan kegembiraan saya dapat berbuka puasa dengan ibubapa. Alhamdulillah pagi semalam , suami ajak balik kampung , apalagi senyum sampai ke telingga . kami cepat2 siap mana yang patut nak dibawa balik kampung. terlanjur anak2 pun tak sekolah hujung minggu ni. bukanlah jauh sangat, cumanya waktu kerja suami yang tidak menentu. .buatkan kami jarang dapat balik. tetapi wajib balik sebulan sekali.
sebabkan sekarang bulan puasa.  mesti nak balik berbuka bersama-sama ibu abah. rasa lain sangat tau kalau kita dapat Makan sama-sama . Tambah masakan ibu saya yang sedap. tak dapat kat mana-mana. 

Damia syaffiyah paling seronok nak balik kampung, sebab dia manja dengan atuk nya. .selang sehari pasti atuk akan telifon nak dengar suara damia.

pandai damia ambil hati atuk dia kan. . mesti minta atuk tolong ajar kan mengaji. comel je. tapi tak lengkap sebab damia tak pakai tudung. kalau dulu ummi mesti dah kene marah Ni,.
Kami balik sekejap je. lepas sembahyang solat tarawih Lebih kurang jam 11 malam, kami bertolak balik. takpelah janji dapat peluk ibuabah. 
ibuabah pun peminat vitamin shaklee. setiap hari mereka akan makan vitamin shaklee set sendi. Alhamdulillah serasi dengan mereka. meraka gembira ,saya puas hati. hanya mereka ibubapa saya dunia akhirat. saya ada beberapa impian untuk meraka yang belum terlaksana .semoga impian saya itu akan tercapai dan pastinya meraka akan bangga dengan pencapaian saya. hanya sedikit saya masa lagi. .

Anda juga punyai impian yang sama seperti saya kan. sertai kami untuk merealisasikan impian anda. Didalam Dunia shaklee tiada apa yang mustahil. klik disini

saya sedia membantu
019 6550049 Siti Rozita Othman

Salam sayang. 
ummi ita

0 comments:

Catat Ulasan