Home » , , » apa vitamin yang sesuai untuk suami dan anak .vitamin shaklee ada yang sesuai tak????

apa vitamin yang sesuai untuk suami dan anak .vitamin shaklee ada yang sesuai tak????

Written By Siti Rozita Othman on Selasa, 12 Ogos 2014 | 11:58 PTG

Assalammualaikum. 
Betapa saya seronok ingin kongsikan kepada semua mengenai vitamin yang kami sekeluarga makan. macam biasa sangat susah untuk memujuk suami makan vitamin shaklee ni. macam2 alasan. mahal lah. ubat klinik ada lah macam2 lagi. 
tetapi sekarang bila dah dapat rasa badan tu sihat dan bertenaga vivix yang beratus pun rasa mampu beli tiap Bulan. semua tu bila kita rasa pentingnya kesihatan. 

Vivix menjadi vitamin kesukaan suami saya. tengok aje kandungan nya kan. hebat.

Saya juga suka makan garlic ni, sebelum tidur telan 2 biji, esoknya senang nak membuang dan angin pun tak duduk lama dalam badan.

ini vitamin yang suami saya makan untuk stabilkan darah tinggi dan kencing manis beliau.alhamdulillah sangat sesuai dengan beliau .

untuk anak2 dara saya yang besar.  saya bagi omega. b com . vit c chew , meal shakes dan performance.
untuk yang kecik saya bagi meal shakes. omega dan vit c chew. husna dan damia pantang jumpa omega. nangis kalau tak bagi. jadi kena sorokkan.
Tengok damia dan husna. seronok aje mengunyah omega.


best rasa performance ni. masam2 sikit. kalau minum sejuk.
waduhhhh. lazatnya.


Anda masih tercari cari vitamin untuk keluarga tersayang anda, sila dapatkan vitamin shaklee , anda pasti akan berpuas hati.

sebarang pertanyaan sila hubungi saya
019 655 0049 Siti Rozita Othman
SID Melaka,  Seluruh Malaysia dan Indonesia


Salam Sayang
Ummi Damia Aliah

0 comments:

Catat Ulasan