Vivix 18SX.

Written By Siti Rozita Othman on Isnin, 1 September 2014 | 1:04 PTG

Assalammualaikum.....

Walaumacam mana keadaan korang harap korang ok.Sebelum korang lebih tertanya tanya apa keadaannya,Bagi aku suspen kan sikit.Hujan renyai renyai lagi kat luar tu.Tadi lebat betul hujan turun.Makin lewat malam.Bapak budak dah hanyut dibuai mimpi.AbangMat (bukan nama sebenar) tidurnya letak berdengkur.

Terkebil kebil bijik mata Yan (bukan nama sebenar) sambil tersenyum sendiri..Tak lah penat mana.Badan masih segar lagi.Betul la memang bagus produk ni.Tak sangka pulak macam ni penangan produk Shaklee.Nak kata tak bekerja.Seharian pagi ke malam sibuk dengan urusan pejabat dan  rumahtangga.Agaknya inilah kesan sel sel dalam badan yang semakin baik fikir Yan...mula bercakap sendirian.



Setelah mendapat penerangan dan mencuba supplement yang dibeli dari ummisihat.com dengan cara makan yang betul.Yan semakin bertenaga dan tak letih letih macam dulu dulu.Sebenarnya Yan pun tak tahu sangat apa yang dimakannya.Apa yang baik diberitahu Kak Yus ummisihatcantik.com kawan lama di kolejnya dia ikut sahaja.Eh Kak!bukan ke ni produk luar,halal ke,selamat ke?Tanya Yan.Kak Yus yang memang bersedia dengan soalan soalan begitu selamba sahaja menunjukkan pengesahan halal.Ni haaa...Islamic Service Of America lagi.Mereka yang bertanggungjawab membuat pengesahan halal kat sana.Jadi tiada isu halal.Dan pula kita ada Jakim yang sahkan halal untuk kemasukan produk ke Malaysia.Terang kak Yus panjang lebar.






Sebotol Vivix cuma 380 ringgit sahaja,yang ini akak makan,Produk ni macam killer produk dalam Shaklee.Anti penuaan.Sel sel badan kita jadi lambat rosak,akak jamin Yan akan suka.Melihatkan Yan,Kak Yus otai lama dalam Shaklee ni terus potong.Oklah Yan.....cuba makan Ostematrix untuk elak letih.Alfalfa juga GLA untuk masalah dengan Abang Mat,yang ini murah sikit.Dalam 200 ringgit sahaja,boleh tahan 2-3 bulan.Kemudian kalau berkesan baru guna Vivix pula.

Yan puas hati dengan cara Kak Yus yang pandai membaca keadaan customer.Kebelakangan ini dia cepat letih dan bila bersama AbangMat rasa sungguh tak selesa.Dah lama kawin tapi belum ada baby.Tentang budget Yan tak kisah sebab dia sendiri memang jenis tak berkira kira bila berbelanja mengenai perkara berkaitan kesihatan dirinya.Makan Ostematrix langsung tak letih.Alfalfa dan GLA buatkan AbangMat pulak jadi letih.Ohh..indahnya.Semakin mengantuk Yan bila berfikir sendirian.

Minggu seterusnya Kak Yus merancangkan satu pertemuan mereka di Jusco Melaka.Kak Yus mula menjalankan jarumnya.Macamana sekarang?Yan tersenyum.Akak bukan suruh Yan berniaga rumah ke rumah cuma sampaikan pada kenalan atau saudara mara.Ceritakan kebaikan yang Yan rasa tentang produk shaklee.Kalau mereka mahu mereka boleh cuba.Dan Yan pun boleh dapat komisen sikit.Macam ni lah akak mula.Senang sahaja.Syaratnya jadi ahli.Tak payah susah susah menjaja suruh orang beli.

Akhinya Yan juga menjadi Shaklee Indipendent Distributor sama seperti Kak Yus.Itupun selepas disahkan mengandung 5 minggu. Dan alhamdulilillah semakin ramai yang dia kenalkan kepada Shaklee.Sudah tentu sahaja ilmu serta pengalaman dalam bidang Shaklee semakin bertambah.Dalam satu perjumpaan bersama downline dan prospek yang baru Yan menerangkan kebaikan Vivix...

"Secara teorinya bila sel sel semakin dibaiki kerosakan padanya akan berkurangan seterusnya kita akan rasa lebih sihat.
Ramuan dalam vivix ini melindungi dan membaiki selular DNA.                                                   Ramuan ini juga akan mengaktifkan pengawalan genetik kesannya penuaan tahap selular dilambatkan.
Selain itu  pembentukan baru mitokondria akan meningkat jadi tahap tenaga sel akan bertambah.
Dan lagi pembentukan protin AGE yang akan rosakkan sel akan dilambatkan.
Alhamdulilillah produk ini disahkan halal dan ia amat bermanafaat"



Sekarang ini Yan semakin yakin untuk berkongsi cerita akan kebaikan Shaklee.Kehidupan pun semakin baik.Dah berhenti kerja pun.Buat kerja dari rumah sahaja.Sesekali pergi kesana sini dengan abang Mat jumpa kawan kawan yang hendak jadi sepertinya.Paling best dah mengandung anak ke2.AbangMat masih seperti dulu selain makin kuat bekerja siang dan malam.Tidurnya semakin letak berdengkur.

cc: berdasaskan kisah benar.nama dan tempat diubahsuai.
                             
                             

0 comments:

Catat Ulasan