Home » » Vivix Tonix Ajaib untuk Awet Muda Terlaris Dipasaran !!!

Vivix Tonix Ajaib untuk Awet Muda Terlaris Dipasaran !!!

Written By Siti Rozita Othman on Jumaat, 3 Julai 2015 | 11:43 PTG

Vivix Tonix Ajaib untuk Awet Muda Terlaris Dipasaran !!!

Assalammualaikum..
Semestinya semua dah tau pasal promo Shaklee bulan julai . yehhhh tonix ajaib untuk awet muda. semestinya lah  Vivix yang menjadi kegilaan ramai sekarang.. sebelum saya membebel panjang, saya mempersilakan sahabat sekalian melihat  video di bawah ni. rugi tau kalau tak tengok , semua mengenai cara untuk awet muda, korang pasti akan teruja,



VideoPromoVivix from iReach HD on Vimeo.

Apa Kelebihan Vivix Shaklee.

1. Agen anti penuaan untuk awet muda. pasti ramai yang tengah tersenyum kan. mestilah kita nak sentiasa kekal cantik dan awet mudakan, bulan ni lah yang patut kita beli untuk manjakan diri. tentu nak kelihatan menarik ketika hari lebaran yang hampir tiba. Cantik dan sihat semestinya untuk suami tercinta. 

2. Membantu pemulihan DNA dalam badan yang rosak akibat pencemaran

3. Membantu mencegah kanser kerana vivix mempunyai anti oksida yang sangat kuat.rahsia  dalam kehebatan vivix terletak pada bahannya yang dipanggil Resveratrol iaitu sejenis tumbuhan yang bernama polyphenols.ianya  mempunyai antioksidan yang sangat tinggi dan mampu memelihara badan dari kerosakan DNA yang boleh menyebabkan risiko penyakit seperti kanser dan penyakit  jantung, 

4. Mengawal kolestrol dalam darah. 

5. Bila sel kita diperbaiki dan diganti dengan sel yang baru maka badan kita akan bertenaga dan sihat. wajah akan lebih berseri seri.

6. Vivix Membantu mengawal tekanan darah tinggi dan penyakit kencing manis. 
testimoni suami saya sendiri yang mengamalkan vivix ini dari tahun lepas, alhamdulillah darah tinggi dan kencing manis dalam keadaan terkawal.


Setiap malam sebelum tidur saya akan minum 1 sudu besar vivix dilarutkan didalam air dan di campurkan dengan Kolagen shaklee. bukan setakat untuk awet muda dan kulit cantik, saya inginkan kesihatan yang baik secara menyeluruh , kolagen dapat membantu tulang saya menjadi kuat , tiada lagi sakit sendi dan kulit kekal sihat. badan kita perlukan kolagen .

Sejak saya makan vivix saya dapati saya jarang sekali demam walaupun sibuk dengan anak2 kecil dan kulit makin lembut dan kesan jerawat makin pudar. 


vivix tonix ajaib untuk awet muda

HARGA UNTUK SEBOTOL VIVIX ADALAH RM 402.80. HARGA NYA SANGAT BERPATUTAN KENA DENGAN KEHEBATAN NYA.
BELI 2 VIVIX DISKAUN 30%  DAN FREE MEMBERSHIP.
BILA KITA JOIN SHAKLEE PASTI NYA AKAN MENDAPAT FAEDAH DARIPADANYA.  DAH TENTU DAPAT BONUS PADA PERTENGAHAN BULAN DEPAN. TAK PERCAYA. .. MARI HUBUNGI KAMI. 


019 655 0049 Siti Rozita Othman
019 657 0049 Hj Azizan Bin Ismail

SID Melaka,  Seluruh Malaysia dan Indonesia
COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , dan Cheng
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Salam Sayang
Ummi Damia Aliah

0 comments:

Catat Ulasan