Khasiat Peppermint Ginger Shaklee

Written By Siti Rozita Othman on Rabu, 18 Mei 2016 | 11:20 PG

Assalammualaikum dan salam sejahtera semuanya. 

Khasiat Peppermint Ginger Shaklee 



Selalu kita rasa lenguh-lenguh badan kan. Kadang kala ,Tetiba awal pagi dah rasa perut sebu. Sakit pinggang dan sakit bahu. Kepala pun pening je. 

Itu tandanya banyak angin dalam badan. Saya suka berurut ni.selang bulan nak pergi berurut kat kampung. Ibu saya selalu marah kalau makan nasi semalam. Angin katanya. Tapi saya selalu je langar. Makan je nasi semalam sebab sayang nanti terbuang.tapi memang kalah dengan bihun goreng. Kopi dan teh. Memang berangin dan sakit satu badan . 

Syukur sangat bila sesuai makan peppermint ginger plus shaklee ni. Saya makan 3 biji pagi atau tengah hari . 


Alhamdulillah lepas makan peppermint ginger, sekejapan dah mula rasa nak sendawa dan angin kus kus pun keluar. Rehdo je lah cik abang kita.

Nak cuba ke Nak cuba juga.
Meh hubungi kak ita.
019 6550049


Pengedar Shaklee Melaka ,  Seluruh Malaysia dan Indonesia

COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Salam Sayang
Ummi Damia Aliah

0 comments:

Catat Ulasan