Home » » Petua Hilangkan Ketagihan Merokok Dengan Vivix Shaklee

Petua Hilangkan Ketagihan Merokok Dengan Vivix Shaklee

Written By Siti Rozita Othman on Sabtu, 21 Mei 2016 | 1:30 PTG

Petua Hilangkan Ketagihan Merokok Dengan Vivix Shaklee

Assalamualaikum.....

Bertemu lagi dikali ini dan semoga semua dalam keadaan yang baik dan bahagia hendaknya.

Sekarang ni semua barang naik harga. Pergi lah pasar bawa rm 100. Tak sama nilai nya masa sebelum gst dulu. Betul tak.?

Ikan semua naik harga. Itu belum masuk bil bil lagi. Pokoknya semua makin tinggi. Yg tak tinggi pokok taugeh. Korang faham tak ni. Buat buat faham udah lah ye.

Kita serius sikit. Ni  antara perkara paling penting dalam kehidupan seharian kita tanpa kita sedari. Lihat sekeliling kita. Asap merata. Bukan pembakaran sampah ye tuan tuan tetapi pembakaran rokok di mulut.

Ye ROKOK ... (tak nak tunjuk gambar rokok disini)

Tak kira tua muda yang suka kan rokok ni. Dah tau bahaya rokok tapi tetap juga mereka hisap.. kerana apa?..nak kelihatan macho? Kerana kelihatan seperti abang sado?  kerana mereka sahaja yang tau. Kita tak tau sebab kita tak pernah hisap rokok dan tak mungkin dan harapnya tak kan hisap rokok ni.

Saya tahu berapa ramai yang niat dan sedang bertungkus lumus usaha untuk memghentikan tabiat merokok ni.
Yelah kan dah lah mahal. Hisap kejap je habis sekotak. Tak cukup sekotak sebulan kan bai.? Mau lebih 5 kotak . Bila dikira darap bahagi bagai. Baik beli benda yang berfaedah. Betul tak? Akak akak dah mula menganguk setuju.

Tapi bukan nak beli beg tangan baru  atau Gincu bagai tu ye kak. Kesian gak kat abang2 kita ni. Kita pakai je mana beg yang elok lagi tu.
Berkilat lagi kat dalam almari tu. Tak caya cuba pergi tengok.

Apa kata kita hadiahkan Vivix shaklee ni kat suami atau adik beradik kita . Dapat pahala nak membantu ye tak. Suka hati tengok dorang makan vivix dari keluar asap tang hidung tu kan. Vivix bukan sahaja bagus untuk perbaiki sel sel dalam badan kita. Malah dapat membantu saudara kita untuk menghentikan tabiat merokok mereka.


Bukan sahaja vivix ni rasanya manis manis kelat tetapi bila mereka teringin untuk menghisap rokok secara automatik rasa sedap merokok itu hilang.Secara teori walaupun gian merokok ada tetapi disebabkan otak menerima isyarat yang rasanya rokok itu sudah tidak sedap mudahlah untuk berhenti tabiat merokok tersebut.Selalunya mereka akan terus menolak untuk merokok kembali.

Bukan sekali tetapi berkali kali Vivix berjaya menghilangkan ketagih merokok.Cubalah mana tahu rezeki kamu nak berhenti merokok pula. Semoga berjaya.








Nak cuba ke Nak cuba juga.
Meh hubungi saya. Jangan malu2 ye. 

Siti Rozita Othman 019 6550049 


Pengedar Shaklee Melaka ,  Seluruh Malaysia dan Indonesia

COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Salam Sayang
Ummi Damia Aliah








0 comments:

Catat Ulasan