Home » , » Sambutan Hari Lahir Bersama Keluarga Inas

Sambutan Hari Lahir Bersama Keluarga Inas

Written By Siti Rozita Othman on Jumaat, 27 Mei 2016 | 9:56 PTG

Assalammualaikum. 
Untung betul kak long kan. Hari2 sambut besday dia. Kali ni campur 3 dalam 1.  Husna, mak ngah azie dan aliah. Macam biasa mak ngah yang sponser kek . Ayah pun  beli sebiji kek cissss. 


Tak tau lah kenapa dak damia menyempil kat situ kan

Sekali ada 2 kek. Tak tau mana satu nak makan. Haishh tipu je tu.. haritu penuh pinggan dengan kek keju dan coklat. Tak de maknanya tak tau mana satu nak pilih. Dah depan mata kan. Ngap aje lah. 


Semestinya memang terasa sedapnya ...nak lagiii

Selalu buat nasi ayam je.. kali ni ubah selera. Ummi masak nasi kambing lak. Ehhh silap. Nasi aran ok. Main lebur je .


Ustaz zuhairi siap belanja kasut raya untuk budak2 ni. Untung sangat lah kan. 
Alhamdulillah kami dikurniakan keluarga besar yang bahagia dari kedua pihak. Moga terus kekal bahagia dunia akhirat
 Aamiin. 

0 comments:

Catat Ulasan