Home » , , » Selalu sakit ulu hati waktu awal kehamilan. Bahaya ke???

Selalu sakit ulu hati waktu awal kehamilan. Bahaya ke???

Written By Siti Rozita Othman on Selasa, 17 Mei 2016 | 5:46 PTG

Assalammualaikum dan selamat petang ..

Bila kita disahkan hamil mesti rasa seronok kan. Tetapi selalu nya keseronokkan mesti di sulam dengan sesuatu ujian. Contohnya macam mabuk dan sakit ulu hati. .

Ahhh. Saya dah alaminya . Memang sakitttt sangat kat ulu hati ni. Asik muntah2 tak henti2. Kepala berpusing2. Terlepak aje kat atas katil. Langsung tak boleh buat apa.

Pengalaman mengajar segalanya . Masa anak pertama hingga ke tiga memang tak minum esp masa hamil. Sebab tak kenal lagi ESP Shaklee .. klik disini.

Tapi masa tu saya kuat minum susu anmum dan yogurt. Tiap2 hari mesti minum 2 jenis tu. Itu lah sebab nya badan saya mudah naik mendadak.

Sebab bila sakit ulu hati mesti suruh suami bancuh susu dengan air sejuk. Pastu makan yogurt sejuk lak bagi hilang pedas kat tekak.

Alhamdulillah sejak minum esp .. ketika hamilkan anak ke 4 dan ke lima saya tak kena sakit ulu hati macam sebelum tu.

Masa awal kehamilan , saya dah takut yang mesti kena sakit dada dan mabuk teruk. Tapi alhamdulillah dipermudahkan segalanya walaupun usia sudah meningkat .Dengan Vitamin Shaklee, banyak perubahan kesihatan yang saya boleh lihat. berusaha ke arah kesihatan yang lebih baik. 




Jika adik2 ada rasa mabuk dan pedih ulu hati? Minum susu soya ESP, adik akan puas hati .

Meh hubungi akak untuk penerangan lebih labih lanjut. 


Pengedar Shaklee Melaka ,  Seluruh Malaysia dan Indonesia

COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Salam Sayang
Ummi Damia Aliah









0 comments:

Catat Ulasan