Testimoni Vivix Shaklee

Written By Siti Rozita Othman on Ahad, 15 Mei 2016 | 9:18 PG

Assalammualaikum dan Salam sejahtera.

Harini saya kumpulkan sebahagian testimoni hebat penguna vivix shaklee. Selalu asik cerita kebaikan shaklee je kan , mesti nak tengok juga testimoni .

Bila kita dah makan baru tau kehebatan vivix tu macam mana. Tak heran lah kalau ada customer yang makan 2 botol vivix sebulan.

Kesihatan tak boleh dibeli. Kita perbaiki tahap kesihatan kita mulai sekarang.
Bila kita sihat perbagai aktiviti kita boleh lakukan.
















Kita sihat. Suami sihat .anak2 sihat . Keluarga bahagia.

Hubungi saya untuk pertanyaan dan pembelian vitamin shaklee anda. 

019 655 0049 Siti Rozita Othman

019 657 0049 Hj Azizan Bin Ismail



Pengedar Shaklee Melaka ,  Seluruh Malaysia dan Indonesia

COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Salam Sayang
Ummi Damia Aliah

0 comments:

Catat Ulasan