ESP Pilihan Terbaik Untuk Gastrik Dan Kulit Cantik

Written By Siti Rozita Othman on Sabtu, 10 September 2016 | 11:00 PTG

ESP Pilihan Terbaik Untuk Gastrik Dan Kulit Cantik 

Bila tiba bulan promo ESP ni saya antara yang paling seronok kerana saya pengemar setia ESP. Setiap hari mesti nak minum ESP. Sejak 5 tahun yang lalu.
Bila saya sudah mendapat kebaikannya jadi saya nak kongsi agar semua pun boleh merasai apa yang saya alami dan ESP boleh dimiliki oleh semua . Berbaloi dengan khasiatnya.

Apa yang bagusnya ESP ni?


ESP satu2 produk yg dibuktikan secara saintifik mengandungi semua protein asid amino yg diperlukan oleh badan kita, termasuk 9 essential asid amino yg badan kita takkan boleh hasilkan.

Kenapa penting sangat protein asid amino ni?

Sebab semua sel dalam badan ni perlukan protein yang secukupnya untuk sel2 bertindak aktif. Bila sel kita tidak cukup protein, sel2 yg mati tak dapat nak digantikan dgn sel2 baru yg lebih sihat . Bila sel2 yg diganti tu makin lama makin tak sihat (sebab tak cukup protein), tu yg satu2 penyakit mula datang. Kulit kusam , jerawat tak hilang2 lah, badan2 lemah, imuniti badan lemah dan macam2 lagi.

Kesimpulan, protein2 ni sangat penting untuk sel badan kita dan ESP adalah satu2nya produk (dibuktikan secara saintifik) yang mampu bekalkan semua keperluan protein.

SIAPA YANG PERLU AMBIL ESP
------------------------------------------------
1) Ibu yang sedang hamil
2) Ibu yang sedang menyusukan anak
3) Orang yang ingin mengurangkan berat badan
4) Orang yang sentiasa inginkan kulit yang cantik
5) Orang yang baru lepas menjalani pembedahan
6) Orang yang inginkan kesihatan optimum
7) Orang yang ada masalah kesuburan
8) Sesiapa sahaja yang menginginkan taraf kesihatan yang lebih baik..

Sebab tu, kami memang minum air ESP ni setiap hari.

Tahniah pada yg dah sama2 amalkan ESP. Yg belum (terutama para suami), tolong lah minum sama. Bukan apa, demi kesihatan kita semua.

Ingat, ESP satu2nya produk yg ada semua asid amino.

Hubungi saya untuk makluman lanjut.

019 6550049 ITA
Wakil shaklee melaka

fb page : Jom Hidup Sihat & Cantik
COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

#hi5shaklee
#tsunamishaklee
#vivixmurah#vivixbagus
#SinergiMuslimahTerhebat
#promoEsPdanVitaminC
#buatduitdarirumah

0 comments:

Catat Ulasan