Peppermint Ginger Shaklee dan Cinch Tea Shaklee untuk Hilangkan Mengantuk.

Written By Siti Rozita Othman on Rabu, 14 September 2016 | 11:05 PG

Peppermint Ginger Shaklee dan Cinch Tea Shaklee untuk Hilangkan Mengantuk.

Esok abang aji dah mula bekerja, jadi tengah hari ni dah bertolak balik melaka. Walaupun dari kampung tak berapa jauh. Dalam sejam lebih je , tapi kena ambil berat juga. Tambah dalam suasana raya ni. Ramai lak kepala yang ting tong kan. Bawa keta pun ada yang laju bebenau. Ada yang perlahan bebenau. Macam2 ragam kat jalan raya ni.

Yang pastinya , periksa keadaan kereta , mesti dalam keadaan baik dan selamat dipandu.

Yang mana anak ramai macam kak ita ni. Kenalah pastikan semua pampers , Susu , Baju raya semua dah masuk dalam kereta. Macam akak tadi , baju basah pun asingkan dalam beg lain. Senang sampai rumah nanti terus ampai. Bukan apa, tak mo nanti dalam perjalanan nanti ada barang2 yang tertingal. Nanti boleh menganggu perjalanan.

Tadi sebelum balik, kami makan dulu peppermint ginger . Bagus tau . Boleh bantu hilangkan mabuk perjalanan.


Jangan lupa makan cinch tea dan performance Drink.


Hilang mengantuk dibuatnya. Tak caya cubalah makan sekali. Pasti puas hati.

Biar lambat asal selamat.

Nak juga ke.
Hubungi saya
019 6550049 siti rozita Othman
Wakil shaklee melaka

#SinergiMuslimahTerhebat
#buatduitdarirumah
#promoESPdanVitaminC

0 comments:

Catat Ulasan