Home » , , » Set Hilangkan Jerawat dan Resdung Dengan Set Cantik Shaklee

Set Hilangkan Jerawat dan Resdung Dengan Set Cantik Shaklee

Written By Siti Rozita Othman on Selasa, 6 September 2016 | 6:55 PG

Set  Hilangkan Jerawat dan Resdung Dengan Set Cantik Shaklee

Rata2 kita serba serbi semua nak cepat kan. Nak kurus dengan cepat. Nak cantik cepat. Kalau boleh harini makan set jerawat..esok muka dah licin gebu gebas. Kalau ada produk macam gitu..cer tengok diperbuat dari apa.kalau ada bahan kimia tak usah ler beli. Sayang kulit kita. Biar lambat asal selamat.

Tengok gambar testimoni ni , beliau konsisten makan vitamin shaklee shaklee selama 3 tahun..alhamdulillah kulit dah cantik kembali. Bagusnya bukan kulit je cantik malah tahap kesihatan pun makin baik. Itu yang kita nak. Lagi lama kita makan , lagi banyak faedah yang kita dapat.


Nak tau tak. ..

1. ESP Shaklee mempunyai kandungan protein yang tinggi. Fungsi protein membantu menghasilkan collagen dalam badan dan seterusnya membantu memastikan kesihatan dan kecantikan kulit .

2. Vitamin C 500mg Shaklee pula adalah berkonsepkan pelepasan masa. Ia akan melepaskan vitamin c secara sedikit demi sedikit mengikut keperluan badan. Memandangkan vitamin C adalah jenis vitamin larut air maka konsep pelepasan masa ini sangat bagus demi memastikan badan kita sentiasa cukup vitamin c dalam meningkatkan antibodi secara berterusan.
Juga Melindungi sel penting dalam pembinaan kolagen dalam membina dan menguatkan sel-sel tisu dalam badan . Jadi kulit makin bersih, cerah & cantik.

Alang2 tengah promo 2 vitamin ni , elok amik peluang beli sekali .

Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut dan saya sedia membantu.

019 6550049 ITA
Wakil shaklee melaka

fb page : Jom Hidup Sihat & Cantik
COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah


0 comments:

Catat Ulasan