Home » » Vivix untuk Turunkan Kolestrol Dan Sakit Sendi

Vivix untuk Turunkan Kolestrol Dan Sakit Sendi

Written By Siti Rozita Othman on Jumaat, 16 September 2016 | 11:57 PG


Vivix untuk Turunkan Kolestrol  Dan Sakit Sendi

:vitamin shaklee membantu saya menjadi lebih sihat?::

Sudah semestinya ye.!!

Sudah 5 tahun saya konsisten makan vitamin shaklee hinggalah sekarang. Ikutkan semua vitamin saya dah makan dan lihat keberkesananya.

Syukur alhamdulillah, walaupun saya dalam golongan berbadan besar/gemuk tetapi kolestrol saya rendah. Doktor pun puji tau. Kata kolestrol saya cantik.

Ubat darah tinggi dan kencing manis pun tak makan. Sebab semuanya masih dalam kawalan. Jadi saya kenalah jaga permakanan dari sekarang dan makan suplemen setiap hari. Mana tau satu hari saya boleh kurus. Tu kira bonus lah kat saya.

Nak cerita satu2 kebaikan vitamin yang saya makan memang banyak. Tak tau mana satu nak pilih. Sebab masing2 punya cerita sendiri.

Tapi harini saya nak cerita pasal vivix. Vitamin no 1 pilihan ramai.

Alkisahnya bulan lepas saya kena sakit/lenguh pingang . Lutut dan pengelangan kaki. Nak jalan pun sakit. Kalau pergi klinik mesti kene cucuk.
Tapi masa tu saya fikir mesti sebab posisi tidur saya tak betul. Maklumlah anak2 kecil ni semua nak berhimpit dengan umminya, Juga tak kawal permakanan saya. Jadi angin banyak lah dalam badan. Rupanya apa yang saya rasa semuanya betul.


Jadi saya makan omega. peppermint ginger. Ostematrix. B com . Vitalea. Vivix. Esp dan perfomance.

kemudian saya rasa ok. Tapi disebabkan saya suka buat ujikaji sendiri.. saya makan vivix pada awal pagi sebelum sarapan. Vitamin lain makan kemudian.
Syukur Alhamdulillah...lenguh/sakit2 badan juga sendi saya hilang , saya boleh jalan dengan pantas dan buat kerja dengan selesa.

Yang seronoknya jeragat dan kesan jerawat makin hilang. Tapi bila tumbuh sebiji dua jerawat baru , usah khuatir  kerana Itu kesan detox. Jadi pastikan minum air lebih.

Ada masalah kesihatan dan Nak cuba vivix.???

Sebarang dan perlukan khidmat nasihat;

HUBUNGI SAYA SEKARANG;
019 6550049 ITA
Wakil shaklee melaka

FB :Siti Rozita Othman
fb page : Jom Hidup Sihat & Cantik
COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

#hi5Shaklee
#vivixmurah#vivixbagus
#SinergiMuslimahTerhebat
#tsunamishaklee


0 comments:

Catat Ulasan