Home » , » Nutriferon Shaklee Bagus untuk Demam. Batuk . Kanser Semua Penyakit

Nutriferon Shaklee Bagus untuk Demam. Batuk . Kanser Semua Penyakit

Written By Siti Rozita Othman on Ahad, 27 November 2016 | 1:06 PTG

Anak-anak saya sangat suka makan suplemen shaklee terutama nutriferon. Omega dan vitamin C Chew shaklee. Kalau omega tu kunyah2 gitu je. Bila tengok kebaikannya, saya tak kisah pun. Sebab boleh membantu meningkatkan tahap kesihatannya dengan lebih baik.


Kalau lah saya di berikan peluang untuk hadiahkan suplemen kepada semua sanak saudara dan setiap keluarga dia malaysia ni semestinya saya akan pilih nutriferon. Bukan sebab anak2 saya suka makan tetapi khasiat nutriferon tu sendiri.

Nutriferon adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh kita. Selain selesema. Batuk dan demam, nutriferon juga  berkesan ke atas mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang kronik seperti kencing manis, kanser, asma, dan banyak lagi. Kebaikan Nutriferon terbukti secara klinikal selamat, berkesan & semulajadi. Nutriferon boleh di makan seisi keluarga. Jadi saya nak lihat semua orang sihat dengan suplemen shaklee.

Semoga ada peluang untuk saya beramal begini.

019 6550049 Kak Ita

#TsunamiProG20
#tsunamishaklee
#vivixmurah#vivixbagus
#SinergiMuslimahTerhebat
#buatduitdarirumah
#surirumahbergaji
#smt



0 comments:

Catat Ulasan