Home » » Suplemen Shaklee Untuk sakit Ulu Hati Vitamin Kegemaran Saya

Suplemen Shaklee Untuk sakit Ulu Hati Vitamin Kegemaran Saya

Written By Siti Rozita Othman on Khamis, 24 November 2016 | 10:00 PG


Assalammualaikum.. selamat pagi. Kat melaka ni dah mula mendung. Tapi tak semestinya hujan ye. Baju pun dah siap diampai. Kalau hujan kita tarik je ke dalam.😄
Tengah duk kemaskan gobok vitamin. Teringat dulu saya selalu sangat kena pedih ulu hati , kemudian teruslah sakit kepala. Dengan anginnya sekali. Meleleh air mata tahan sakit tau.

Tapi sejak minum susu soya ESP,  Peppermint Ginger dan B complex dah hilang sakit ulu hati sampai lah sekarang ni.  walaupun lepas makan pedas. Maklumlahkan kalau kat melaka ni semua nak pedas2 . Macam masak asam . Sambal dan masak lemak cili api..

 http://www.ummisihatcantik.com/2015/03/petua-ubati-sembelit-ketika-dalam.html?m=1

Dalam masa sama selalu juga sakit lutut dan kebas kaki tangan. Sembelit pulak tu. Maklumlah kan bila dah berumur ni. Pastu sibuk dengan anak2 kecil, pemakanan pun tak dijaga...huhu

Alhamdulillah bila dah kenal shaklee , satu2 vitamin nya saya cuba makan dan Ostematrix dan herbalax memang sangatlah sesuai untuk masalah sembelit saya.
Memang saya bawa ke mana2 ketika balik kampung atau perjalanan jauh.


Vivix antara vitamin kegemaran kami suami isteri.
Memang banyak perubahan yang saya nampak bila dah amalkan makan vitamin shaklee setiap hari. Kesihatan suami dan anak2 juga bertambah baik.

Vitamin ini bukan sahaja bagus untuk kulit yang cantik malah lebih luas khasiatnya. Dengan adanya penambahan Vivix membantu meningkatkan sistem imun dan merawat penyakit2 yang lain. Contohnya kencing manis. Darah tinggi . Gout. Kolestrol tinggi. Sakit sendi . Kanser dan alergik.

Saya sangat sarankan agar kita dapat menghadiahkan vitamin ini untuk orang tersayang kita. Ibu ayah dan suami  agar mereka merasa perbezaan selepas mengamalkan vitamin ini. Tiada hadiah yang lebih baik ketika melihat mereka sihat dan ceria selalu.

Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut dan saya sedia membantu.

019 6550049 ITA
Wakil shaklee melaka

#TsunamiProG20
#tsunamishaklee
#vivixmurah#vivixbagus
#SinergiMuslimahTerhebat
#buatduitdarirumah
#surirumahbergaji
#smt

0 comments:

Catat Ulasan