Home » » Set Kecantikan Nutriwhite Shaklee

Set Kecantikan Nutriwhite Shaklee

Written By Siti Rozita Othman on Selasa, 28 Mac 2017 | 3:24 PTG

Set Kecantikan Nutriwhite Shaklee 

Rata2 kita serba serbi semua nak cepat kan. Nak kurus dengan cepat. Nak cantik cepat. Kalau boleh harini makan set jerawat..esok muka dah licin gebu gebas. Kalau ada produk macam gitu..cer tengok diperbuat dari apa.kalau ada bahan kimia tak usah ler beli. Sayang kulit kita. Biar lambat asal selamat.

Tengok gambar testimoni ni , beliau konsisten makan vitamin shaklee shaklee bertahun tahun..alhamdulillah kulit dah cantik kembali. Umur 54 tapi kulit muda aje.


Bagusnya bukan kulit je cantik malah tahap kesihatan pun makin baik. Itu yang kita nak. Lagi lama kita makan , lagi banyak faedah yang kita dapat.

Nak hilangkan jerawat ??? KLIK DISINI

Kalau beberapa tahun lepas , saya memang jarang gunakan set muka.  Kalau ada pun hanya pencuci muka. Yang lain2 tak pakai. Tapi sejak dah beranak pinak ni. Mulalah naik jeragat. Menyesal sekarang pun dah tak guna. Jadi kenalah ikhtiar untuk pulihkan kembali muka.

hari ni kak ita nak kongsikan beberapa tips untuk penjagaan kulit yang selalu kak ita buat sekarang..

1. Cuci wajah gunakan pembersih yang sesuai untuk kulit wajah yang berminyak dan berjerawat. Lakukan dalam urutan berputar. Mulakan dengan air suam dan diakhiri dengan air sejuk untuk mengetatkan kembali pori kulit wajah.

2.Penggunaan penyegar wajah adalah sangat penting. Ia dapat menanggalkan sel kulit mati dan menghilangkan sisa-sisa pencuci muka sekiranya tidak dibilas dengan sempurna. Pemilihan penyegar wajah yang betul penting untuk mengelakkan kulit daripada kering. Dengan hanya mengunakan jari untuk menyapu toner pada kulit wajah untuk penyerapan yang optimum.

3. Pelembap muka sememangnya rutin kecantikan yang biasa bagi semua wanita mahupun lelaki. Sapuan ke atas dan ke bawah harus dipraktikkan untuk penyerapan yang sempurna.

4. Pengunaan krim malam bertindak sepanjang malam untuk memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit.
Vitamin C yang terdapat dalam krim malam shaklee aktif mengurangkan jeragat dan cela serta mengembalikan kecantikan kulit. Kulit terasa lebih halus, lebih lembut dan lebih berseri apabila  bangun daripada tidur pada keesokan harinya.

5. Penjagaan dalaman juga sangat penting. Banyakkan minum air suam selepas makan vitamin shaklee. Iaitu vitamin C. Kolagen. Vitamin E . B complex dan VIVIX semestinya.

Tak usah risau fikir mana nak dapatkan semua produk ni. Dalam rakaian produk shaklee semua ada bukan setakat vitamin aje tau. vivix. Alah membeli menang memakai.

wasap 6019 6550049
Siti Rozita Othman
Wakil Shaklee anda
#shaklee Melaka
Id : 866295

0 comments:

Catat Ulasan