Home » » Testimoni Set Sendi Shaklee

Testimoni Set Sendi Shaklee

Written By Siti Rozita Othman on Ahad, 5 Mac 2017 | 9:13 PG

Testimoni Set Sendi Shaklee

Assalammualaikum .
Minta sahabat semua like dan komen testimoni sakit sendi saya ni ye . Terima kasih banyak.
Moga semua dimurahkan rezeki. Aamiin.

Testimoni set sendi


Apa perasaan anda bila terseliuh,  kemudian jatuh terduduk dalam bilik air. Pasti rasa terkejut dan takut . Betul tak..?

Begitu lah yang terjadi pada saya . Dua kejadian lain hari. Lain masa tetapi pada bulan yang sama.

Bulan lepas kan musim hujan. Jadi kerap ulang alik ke dapur. Yelah kan seharian hujan. anak-anak pula kejap-kejap nak susu..kejap2 masuk bilik air, pastu lapar balik.

Tak senang duduk melayan 3 beradik ni.  Husna pulak baru belajar tak gunakan pampers. Jadi tumpu pada dia lebih. huzaifah lak ada permainan baru. Suka buka tutup peti ais. Habis berkecah dia Main air. Apa lagi.. tengah terkedek2 kak ita jalan ke dapur, terpelecok lah, tak perasan ada air. Nasib baik tak jatuh gedebuk. Selawat banyak2. Nak marahkan huzai dia apa tau kan.

Terkejut sebab kaki terpelecot. Cepat2 saya sapu krim herbal blend. Risaunya hati hanya Allah sahaja yang tahu. Kejap2 tengok kaki ada kesan bengkak atau biru. Alhamdulillah tak de apa2.

Cepat2 saya ambil vivix dan terus bancuh dengan kolagen. Alhamdulillah. Bangun pagi esoknya tak de bengkak dan sakit kaki.

Selang beberapa hari saya jatuh terduduk pulak dalam bilik air. Licin sebab air dari basuhan mesin basuh. Entah macam mana fikiran melayang masa tu. Agaknya lupa nak baca doa masuk tandas pun iyer juga.

Dipendekkan cerita, pinggang dan perut saya sakit akibat kesan terjatuh tu,
Saya sapu minyak panas di bahagian yang sakit dan minum vivix campur kolagen. Setiap hari saya minum 2 kali . Pagi dan malam. Dan sebelum tidur, saya makan ostematrix 5 biji setiap hari. Alhamdulillah sakit pinggang dah hilang, tiada apa2 yang saya takutkan terjadi. Tetapi haid saya pula keluar terlampau banyak. Bila ke klinik Doktor kata takde apa2 , mungkin sebab hormon. Dalam masa sama saya pergi berurut . Mak bidan kata peranakkan saya turun sikit,  Lagipun memang setiap 3 bulan saya akan berurut badan di kampung. Alhamdulillah semua nya baik2 dan tiada apa yang perlu saya risaukan.

Dalam masa yang sama tekanan darah tinggi saya pun stabil. Maklumlah bila dah masuk umur 40an ni semua nak kena jaga. Lebih2 lagi bab kesihatan ni.

Mungkin ramai tak tahu bahawa Kolagen Shaklee sangat bagus untuk sendi juga. bukan hanya untuk cantik semata mata tau.

Bagi mereka yang mempunyai masalah sakit lutut atau sendi boleh cuba amal minum kolagen Shaklee dan ostematrix ,  rasakan perbezaannya.

Mengapa dan bagaimana Kolagen Shaklee untuk sendi?

Kolagen Shaklee mempunyai unsur. Ekstrak kerangan laut yang mana ia mengandungi glucosamine yg bantu membuat bendalir sebagai pelincir sendi.

Manakala vivix pula membantu memperbaiki sel2 badan kita. Memang terbaik lah setiap supplemen shaklee . Pelbagai jenis dan setiap satunya mempunyai khasiatnya tersendiri.

Kita usaha untuk ke arah yang lebih sihat.
Shaklee sahaja satu-satunya supplement brand yang terbukti berkesan melalui Landmark Study.

60196550049 Siti Rozita
Wakil shaklee anda(ID 866295)
#SinergiMuslimahTerhebat

1 comments:

Catat Ulasan