Home » » Damia syafiyyah Pandai Main Bola Jaring

Damia syafiyyah Pandai Main Bola Jaring

Written By Siti Rozita Othman on Sabtu, 22 April 2017 | 5:48 PTG

Assalammualaikum. Selamat berhujung minggu.

Awal bulan ni Tadika Pasti tempat damia belajar adakan pertandingan bola jaring dan bola sepak peringkat kawasan tangga batu.


Ummi Tak sangka pulak damia terpilih mewakili tadikanya. Jadi GS tau. Wow. Mesti kena bagi tumpuan lebih ni. Yelah kan kalau tidak memang tak masuk lah bola. 


Damia sebelah ustazah. Yang pandang belakang tu dia lah tu.


Seronok betul tau tengok anak2 ni bermain . Kita bagi kata2 semangat . Lagi melompat gembira dorang kat dalam gelanggang tu. Hihihi.


Alhamdulillah tadika pasti damia syafiyyah menang tempat ke 3. Ok lah tu kan. Bukan nya mudah nak dapatkan hadiah tu. Kena berlawan beberapa pusingan. Tahniah untuk semua anak2 Tadika Pasti. 

Ummi ada masukkan juga video perlawanan damia dalam youtube . Nanti ummi share kat sini. Laptop lak rosak. 





0 comments:

Catat Ulasan