Home » » Kusyen Kereta Dari Kotor Dah Macam Tukar Baru.

Kusyen Kereta Dari Kotor Dah Macam Tukar Baru.

Written By Siti Rozita Othman on Ahad, 23 April 2017 | 8:00 PG

Kusyen Kereta Dari Kotor Dah Macam Tukar Baru. 

Assalammualaikum. Selamat berhujung minggu. Harini baru berkesempatan nak ceritakan mengenai kusyen kereta kak ita. 

Bila tengok keadaan kusyen yang kotor sungguh, rasa malu pulak bila nak ajak sesiapa naik kereta. Maklumlah kan kereta dan nak habis bayar. Maksudnya dah lama kereta ni berkhidmat . Damia pun belum ada lagi masa beli kereta ni. 

Disebabkan keadaan kusyen saya yang agak teruk kerana kesan muntah dan susu anak2 , bau pun dah masam . Huhu. Jadi memang tak tertangguh lagi , terus saya call wak tu  untuk datang rumah. 

Memandangkan Abang Aji pun tengah bercuti, jadi memang suailah. Saya suruh datang pada waktu pagi kerana nak jemur kereta supaya cepat kering.  


Seperti yang dijanjikan , beliau datang pada jam 9 .30 pagi dan terus mulakan kerjanya. 
Kusyen kepam betul kan. 


Syukur sangat cuaca pun cantik. Panas sehingga ke petang. Jadi kusyen cepat kering.


Memula En wak bersihkan kusyen depan baru lah kebelakang. 
Tengoklah kusyen kak ita tu.. huhuhu. 


Puas hati sangat dengan kerja En wak ni. Kusyen dah nampak macam baru. 



Kerja wak ni memang cermat jadi saya memang akan gunakan perkhidmatan wan ni lain kali . Kereta MAW abang aji pun macam minta dibelai aje tu.


Apalagi kita bantu promosi untuk kawan  sama berniaga. Moga rezeki kita melimpah ruah. Ye tak. 
Korang boleh call 0126519892 wak cuci kusyen. Takat dalam melaka. Wak ni boleh datang rumah . 

Jangan lupa
.....
Nak set suplemen shaklee ? Ingat saya.
60196550049Siti Rozita Othman
Wakil Shaklee anda
www.ummisihatcantik.com

Cod sekitar jasin. Masjid tanah. Alor gajah. MITC. Klebang. Sungai udang. Cheng
Pos seluruh malaysia


0 comments:

Catat Ulasan